مدلهای جدید، عامل سوددهی فولکس
مدیرعامل برند فولکسواگن اعلام کرد به لطف عرضه مدلهای جدید، این برند در سال آینده شرایط خوبی را تجربه خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، برند فولکسواگن از طریق کاهش مشاغل و بهبود توسعه قطعات و خودروها درحال بازسازی است و تلاش میکند پس از رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده موسوم به دیزل گیت به سمت خودروهای برقی و تکنولوژیهای جدید تغییر جهت دهد. هربرت دایس، مدیرعامل برند فولکسواگن به خبرگزاری رویترز گفت در سال جاری بیش از 10 مدل جدید ازجمله آرتئون و پولوی بازطراحی شده، عرضه شد که این مساله موجب افزایش تقاضا میشود و سوددهی را بهبود میبخشد. او گفت:«ما پیشرفت خوبی داریم. سال 2018 سال بسیار خوبی برای فولکسواگن خواهد بود.» این در شرایطی است که در فصل نخست امسال حاشیه سود عملیاتی برند فولکسواگن به 6/ 4 درصد افزایش یافته و به هدف 6 درصد تا سال 2025 نزدیک شده است.
منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/